Apbajs



Det låter löjligt, men apbajs var ett bra ord just nu. Det är ungefär så jag mår, enbart för att jag har massvis att göra, men inte gör ett skit för att jag har massvis att göra. Ni förstår säkert.

När jag kollade igenom alla kurser jag ville gå på modina för att få ett slutbetyg trodde jag aldrig jag skulle hitta tillräckligt med intressanta ämnen så det räcker.

Nu har jag ett annat problem. Jag har hittat för mycket.

De första 20 veckorna är redan bestämda, som det står om i inlägget "Kärleksmums".

Matematik A
Naturkunskap A
Religionskunskap A
Svenska B
Samhällskunskap A
Filosofi A
Psykologi A

Nu när jag skulle bestämma resterande kom jag fram till 1750 poäng totalt. När jag bara behöver 1550 poäng.
Jag bestämde att jag ville gå;

Litterär gestaltning
Biologi A
Biologi B
Engelska B
Engelska C
Svenska C
Fysik A
Administration A
Filosofi A
Miljökunskap
Naturkunskap B
Näthandel A
Psykologi B
Religionskunskap B
Litteratur och Litteraturvetenskap
Projekt och företagande

Det blev en del, men jag vill, jag vill, jag vill!

Vilka tycker ni att jag ska skita i? Gud, vad svårt.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

En annan "high school-dropout" eller? :P

2009-03-20 @ 02:44:42
URL: http://heartsick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0