Livet som det faktiskt är

Igår åkte Natalia ifrån mig för att hon skulle vara barnvakt åt sin lillebror och passa deras bedårande valp Mosart. Han är en italiensk vinthund och verkligen hur söt som helst. Men hur som helst så blev jag ensam i lägenheten med Diva och katterna. Det var så otroligt deprimerande att jag inte åt någonting alls. Inte förrens framåt klockan 01.00 ställde jag mig och började baka bröd som inte var färdigt förren klockan hade hunnit bli 03.00. Men gott var det.

Jag ville inte ens röka efter maten, så deprimerad var jag.
Det var också dagen då det första lovande paret kom och tittade på lilla jourkissen Saga. Dem blev grymt intresserad och klockan 17.00 idag dök dem upp och plockade med sig min ögonsten.
Det känns mörkt och tomt.
Men det possitiva är ju att jag äntligen kan börja träna mina kissar i att börja gå på toaletten. Den riktiga. Härligt. Det hade nämligen Saga aldrig gått med på.

Natalia meddelade att hon inte skulle komma hem förrens 21.00, hemska nyheter. Ännu längre ensam.
Men hem kom hon inte förren klockan hann bli närmare 23.00.
Och nu sitter jag här, väntar på att min hjärna ska kunna slappna av och ångesten ska släppa, imorgon ska jag nämligen få testa på att arbeta på ett förhoppningsvis nytt jobb som säljare för ComHem. Jag är hemskt nervös.

Önska mig lycka till!

peace

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Tack för kommentaren! Välkommen åter. :)

2008-12-15 @ 02:22:07
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0