Björn borg och julkalendern

Jag blir tårögd varje gång jag ser björn borgs nya reklamfilm. Det måste vara den mest välgjorda och vackraste reklamfilm som någonsin gjorts!

Jag satte upp julpynt idag. Vad tanigt det blev, det var ju inte alls så mycket tomtar som jag trodde det var! Jag trodde dem skulle ta över hela lägenheten, men dem räckte bara till att pynta hallen, köket och vardagsrummet.

Simba ligger utslagen på köksbordet. Han och Tim hade brottningsmatch i badkaret innan.

Jag har fastnat för en mysig julkalender också. Den är homo och fantasy, allt jag gillar.
http://bimbo84.blogspot.com/

Nej nu ska jag nog ta och kila, jag dör ju av tristess.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0